Seger

Trots en liten tveksam inledning på matchen, så blev det seger igår. Det var riktigt skönt att direkt få ta en liten revansch efter förra helgens lite onödiga förlust. Nu är vi spellediga nästa helg och om jag har fått rätt information, så är vi under den tiden serieledare på bättre målskillnad.
****

Nu återstår endast dagens eftermiddagspass, innan ytterligare en sjudagars är gjord. I och för sig så är det jobb igen på tisdag, men det känns ändå alltid bra att inleda ledigveckan.
****

Även herrlaget vann visst igår, vilket kom som en glad nyhet i bilen på vägen hem från Sjöfruhallen. Vågar man hoppas på att det även blir seger borta mot Dorotea nästa helg? Det har hela hösten ryktats att Damtränaren ska göra ett gästinhopp som spelare den matchen. Jag hoppas det blir så...
****

Det pågår visst ett Handbolls-VM i detta nu och det brukar ju alltid va kul att följa sådär lite på håll och när tillfälle ges. Jag har dock väldigt svårt för domarnivån som gäller i den sporten. När man inom innebandyn och fotbollen skulle lämna fördel, så blåser man hellre. Skumt, men det verkar ju vara konsekvent i alla fall. Även ett Bandy-VM sägs börja i dagarna, men det intresserar mig inte ett dugg.
****

Ikväll är det semifinaler i NFL-slutspelet. Arizona-Philadelphia möts i NFC-finalen och Pittsburgh-Baltimore gör upp om AFC-titeln. Segrarna möts i Super Bowl den 1 februari - mitt tips är att det blir Pittsburgh-Arizona, men det vore ju tufft med ett Pennsylvania-derby mellan Pittsburgh och Philadelphia. Blir det återigen #92 som står som värd för matchtittandet i år?


Kommentarer
Postat av: Keyser Soze

Hotell seger?

2009-01-19 @ 23:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0