Lyckad revy

Nytt år och nya ämnen att behandla i bloggen. Jag tror knappast att det kommer bli några större förändringar. Innebandy och övrig sport kommer väl vara huvudinriktningen även i fortsättningen och högst sannolikt kommer det bli så att det kan gå flera dagar/veckor mellan inläggen. Ni kommer känna igen er…

****

De senaste dagarna har jag fortsatt med att inte va ledig något. OKQ8, innebandy och lite revy. Nu blir det däremot tre lediga dagar som dock mestadels kommer spenderas på 13-dagscupen i Umeå med F98-99. Imorrn är första matchen redan 9:30 vilket innebär tidigt uppstigning, nåt som jag gärna skulle slippa, men som den innebandynörd jag är så får man ha överseende med det och njuta av massa innebandymatcher istället.

****

Eftersom jag jobbade på nyårsafton, så hade jag ingen möjlighet att gå på det traditionsenliga genrepet av revyn då. Istället blev det en visit på gårdagens premiär och jag måste säga att årets upplaga är den bästa på många år…

****

Dennis Lehane var en riktig lyckträff. Jag lyckades plöja En drink före kriget på en vecka och direkt efter det har jag hoppat på Mörker, ta min hand. Förhoppningsvis får jag verkligen vara ledig under slutet av nästa vecka så att jag kan sitta ner med en caffe latte och bara läsa i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0