Krasslig men laddad

Nu betraktar jag mig själv som förkyld. Det känns som att det sista lilla som behövdes för att kliva över gränsen - snuva och konstig röst - kom under natten. Det blir dock ingen tid att ta igen sig. Idag är det sista revyföreställningen, där det före ska tas lagfoto och efter är det avslutningsfest - det blir dock en lugn sådan för mig eftersom det är match imorrn. Imorrn är blir det även SSL-match i Umeå, Dalen-Helsingborg och visst vore det häftigt om Henke Larsson spelar för gästerna.
****

Dagens P93-match är inställd pga domarbrist. Det är andra gången denhär säsongen som ett av våra ungdomslag fått en hemmamatch inställd av den anledningen. Jag är dock inte särskilt förvånad med tanke på att båda dessa matcher legat ensamma den dagen och ingen domare orkar väl åka från Umeå för att döma en pojk/flickmatch. Redan nästa söndag ser det likadant ut. Finns det någon domare då?
****

Skador och sjukdomar stör litegrann inför matchen imorrn, men jag har ändå en bra känsla efter veckans träningar. Jag hoppas att den inspiration som kommer av att det är vårpremiär ska övervinna den eventuella ringrostighet som kan finnas. Hittills denna säsong så har vi ju vunnit samtliga av våra hemmamatcher och jag hoppas att den sviten står sig även efter helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0