The Coke side of...

Så har det hänt igen - Coca Cola hade slut på Coca Cola idag när jag skulle beställa. Beskedet jag fick var att halvlitersflaskan var restad. Det känns lite overkligt att sånt kan hända två gånger under samma år. Särskilt denhär tiden på året då det inte direkt är högsäsong för läskeblask

**

Paus mellan Warberg och AIK i SSL. Ingen höjdarmatch såhär långt, men jag hoppas att det lossnar i tredje perioden. Som vanligt håller jag alltid på motståndarna när AIK spelar.

**

Rebellen har flyttat och har saknat internet under de senaste dagarna. Jag hoppas att det är därför som hans blogg varit död över helgen. Killen bor numera granne med FC och kommer säkert va en frekvent besökare i snöhögen som ismaskinen ger upphov till.

**

Seriepremiär på lördag. Viktiga träningar väntar i veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0