Vindelns IF - IBK Dalen 2-1

Fan, vad det är skönt att vinna. Och fan vad det är kul att se att spelet fungerade bra mycket bättre än mot Sävar för två helgen sen. Idag var vi med från början och passningarna hittade fram utan att studsa över klubbladen.  För en gångs skull så spelade vi oss fram till lägena och skapade fina lägen att göra mål. Även försvarsspelet var bra, då vi - enligt min högst inofficiella statistik - inte lät Dalen skjuta ett enda skott på mål i den andra perioden. Förra säsongen dröjde det till dom sista omgångarna innan vi tog en hemmaseger. Nu har vi startat med två raka och nu siktar vi på att fortsätta den trenden...

****

Jag måste bli bättre på att komma isäng på kvällen. De senaste veckorna har det bara blivit senare och senare, med följden att jag inte ens är i närheten att vara utsövd inför arbetsveckan som inleddes igår. Trots detta är det nog bäst att jag offrar några minuter på att blogga lite för de trogna läsarna.

****

Mössan är nu ute på marknaden och de första exemplaren har sålts under helgen. Ni kommer att se en hel del av den ute på byn kommande veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0