Million Dollar Service

Som ni redan kunnat läsa på grannbloggen så gjorde jag ett gästinhopp på P93-träningen igår. Det var helt klart kul, men min insats var ganska upp och ner. Jag har ju ingen bakgrund som innebandyspelare, utan har bättre koll på sakerna teoretiskt än praktiskt, vilket var väldigt tydligt i samband med träningens sista skott. Jag fick dock den äran att sätta bollen i mål efter Målvaktens geniala tekningsvariant, som mot all förmodan lyckades.

****

I måndags fick jag följande meddelande på färddatorn i Million Dollar Baby: "Service in 10300 km or 20 days". På de 14 månader som jag har haft bilen så har jag kört ca 8000 km, vilket skulle innebära att det skulle ta ytterligare ca ett och ett halvt år innan jag uppnått den angivna sträckan. Tyvärr måste man väl gå på "20 days" så det blir väl att punga ut med några tusingar. Men man får väl se servicen som min julklapp till henne.

****

Det ryktas att herrlaget har ont om spelare ikväll och att Målvakten därför är uppskriven på protokollet som utespelare. Kan man till och med hoppas på speltid för honom? Det vore ju en dröm för alla inblandade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0