Tid för annat

När min innebandysäsong är slut så brukar det innebära att jag äntligen får tid att svettas lite själv. I och med cupen i Skelleftehamn i söndags så avslutade vi vårsäsongen och igår blev det årets första löprunda. Jag sprang lite på måfå och höll på i drygt 20 minuter. Hur långt det blev vet jag inte, men med tanke på vilken form jag är i så kan det inte ha blivit särskilt långt. Det blev samma runda idag. Det är ruggigt skönt att va igång igen i alla fall.

****

Det blev ett inhopp på Renforsskolan idag och naturligtvis så hade eleverna övernattatpå skolan. Detta innebar att ingen sovit nåt och lektionerna blev därefter...

****

Rebellen riktar återigen stark kritik mot aktiviteten på min blogg och visst har han rätt. De senaste dagarna har jag haft fullt upp och helgen var fylld av olika cuper. Hur det gick i dessa kommer ni alldeles strax kunna läsa på hemsidan. Hursomhelst så tror jag mitt bloggande kommer öka nu när det inte är några träningar eller matcher kvar.

****

UTebandy aviserat på fredag. Lunkan kunde idag försäkra att det som inträffade förra gången inte kommer inträffa igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0