Mer snöaktiviteter

Ännu en arbetsvecka är över och nån form av sportlov infinner sig i några dagar. Att helgen dessutom är väldigt fri från innebandy innebär både att det känns hyfsat soft med lite tid över, samtidigt som jag befarar att abstinensen kan bli lite svår och ohanterbar. Man är ju inte van vid sånt denhär tiden på året. Som tur är så spelar P91 hemma mot Dalen/GUIF (Västerbottens två största föreningar, men det varkar som att dom ändå inte får ihop var sitt lag i en av jätteårskullarna från början av 90-talet) imorrn. Kombinerat med lite fotboll och NHL så borde det väl gå vägen.

****

#92 bjöd på bastu efter att han och Rebellen genomfört sitt andra träningspass i P96/97-projektet. Naturligtvis blev det snöbad också. Lyckligtvis så slutade det inte med att Rebellen slog axeln ur led denna gång.

****

Cykelollson firar 2 år med sin rörelse i dagarna. Fina erbjudanden är utlovade och jag tror att jag ska passa på att utnyttja presentkortet jag fick av Lillebror i julklapp. Ska bli spännande att se vad som finns för 50 öre...

****

Premiär för Håkan Hellströms nya singel igår. Känns ruggigt skönt i en tid av det där som jag inte kommenterar i bloggen i år heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0