Indian summer?

Jag är ingen större fan av att vakna upp och upptäcka att det snöar. Att det dessutom blåser gör ju inte saken bättre. Nu är det väl ändå dags att våren börjar smyga sig på. Jag har ingen som helst förståelse för att det ska komma ännu mer snö, eftersom den knappast fyller någon egentlig funktion för någon. Sommar NU!

****

Det blev som vanligt zappande mellan olika sportevenemang igår. Det verkar vara helt omöjligt för mig att få se en hel slutspelsmatch i SM-hockeyn, men jag vet inte om det gör så värst mycket. Det var ganska kul att emellanåt se Sverige spela ganska bra fotboll mot Brasilien, men det var naturligtvis surt att Shabaans tavla skulle innebära matchens enda mål.

****

Om det är någon tröst så har det regnat och åskat i Indien under förra veckan.


****


Umeå Open imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0