Glad påsk

Ruggigt skönt med lite sovmorgon. Extra härligt att vakna upp och titta ut när man ser vilket härligt väder det är. Tyvärr så har jag en hel del papper att gå igenom och lite annat att göra innan arbetsveckan börjar igen, så det blir nog inte så mycket utetid idag. Däremot blir det ju utebandy ikväll, vilket kompenserar detta.

****

Pinsamt att matchklockan inte funkade som den skulle i slutet av hockeykvarten mellan Frölunda och Färjestad. Jag trodde i min enfald att det problemet var förunnat Div 4-innebandy...

****

Match två i kvartsfinalserien mellan Dalen och Iksu i eftermiddag. Jag skulle bli mycket förvånad om inte Iksu tar det, men visst vore det skoj om Dalen kunde skrälla lite och ordna fram en tredje avgörande på söndag. Att damerna sedan bara spelar sina slutspelsmatcher i bäst av 3 känns ju ganska omodernt. Ändring verkar dock va på gång.

****

Varför firar vi långfredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0