Blogg och sömn

Rebellen påpekade idag att min blogg varit ganska död den senaste veckan och det har han alldeles rätt i. Jag är mitt uppe i en arbetsvecka och det har dessutom varit mycket annat som upptagit min tid. Till helgen är det innebandycup i Umeå som gäller på lördag och på söndag bär det iväg till Skelleftehamn där det också är cup. Efter det så är säsongen slut för min del. Åtminstone när det gäller träningar och matcher. Då borde det bli mer tid över till att ta upp kampen med Rebellens blogg.

****

Jag vill passa på att tipsa om det perfekta tv-programmet att somna till: Late Show with David Letterman, i TV400. Börjar runt 23.00 på kvällarna och det är underhållande så länge man är vaken, men samtidigt missar man inte så mycket om man inte är vaken. Börjar om fem minuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0