Alfredsson show

Tänkte passa på att skriva några rader i pausen i matchen mellan Ottawa och Pittsburgh. Daniel Alfredsson har gjort 2+1 i en mycket underhållande match. NHL tilltalar mig bra mycket mer än Elitserien. Började se Mora-Timrå tidigare ikväll men redan efter några minuter så var jag less, men snart börjar slutspelet och då brukar det bli roligare att följa.

****

Rebellen antydde tidigare i veckan att han saknade mina inlägg om NFL och cykel. Jag måste tyvärr göra honom besviken. Eftersom NFL-säsongen inte startar förrän i september och cykeln inte är intressant förrän Girot drar igång i maj, så kommer det nog att dröja innan jag kommer igång med mina utläggningar i dom ämnena. Dom närmaste månaderna är det SLUTSPEL som gäller för mig. I dom normala, vardagliga sporterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0