Cupen en stor framgång

Det är märkligt vad trött man kan bli av en innebandycup utan att själv spela. Jag har dom senaste dagarna mer eller mindre stöpt framför tv:n i samma stund som jag kommit hem från jobbet.  Det känns dock skönt att veta att cupen blev en mindre succé för oss. För det första trodde jag aldrig att vi skulle få ihop 16 deltagande lag och för det andra så hade jag inte räknat med fulla läktare nästan hela tiden. Grymt kul!

Bra jobbat av alla som ställde upp och jobbade under fredag och lördag. Det känns skönt att veta att vi har folk inom föreningen som ställer upp i dessa lägen. Utan Lizas insats hade det dock inte blivit nåt. Hon tog tag i allt förarbete så att det bara var att ställa sig till förfogande när det började dra ihop sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0