Utan keps, men med vatten innanför kragen

En dag som denna så känns det ganska bra att man inte är någon kepsmänniska och inte har så långt hår. Solsken, någon plusgrad... och storm. Snön gör då ett tappert försök att smälta bort, men vi har ju lite att ta av så vi får nog stå ut med den ett tag till.

****

OKQ8 gör en landsomfattande satsning på att komplettera korvgrillarna med en hamburgergrill. Sorry Holmström, men det kommer inte hända här i Vindeln...

****

Umeåresa i eftermiddag. Troligtvis kommer jag hem med mindre pengar än vad jag hade med mig.


Kommentarer
Postat av: #92

HA! Jag kommer inte att vika mig i denna fråga, hamburgare är ett måste!

2008-02-22 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0