En inställd spelning är också en spelning

Gästspelar på skolan som mattelärare i veckan och hittills så har det gått riktigt bra, även om det sabbar min skönhetssömn att behöva stiga upp i ottan under min lediga vecka.

****

1:a april idag och jag undrar om inte grannbloggen gått på ett av alla de aprilskämt som figurerar i diverse medier...

****

Trots att Marit Bergman tvingades ställa in så blev Umeå Open så bra som jag hoppats.

Bäst: Those Dancing Days, Timo Räisänen, Lykke Li och Los Campesinos

Hade högre förväntningar på både Mando Diao och Caesars, men man kan inte få allt.

****

Vindeln-bekantingen Lia Gass toppar Innebandymagazinets Topp 5-lista över Elitseriens coolaste namn.

"1. LIA GASS, Skellefteå
Norrländska vars för- och efternamn tillsammans låter som rockigt artistnamn."


Visst förtjänar hennes namn en topplacering på listan, men när blev Schweiz en del av Norrland?

****

United möter Roma i CL-kvarten ikväll. Jag tror helt klart  på seger, men jag tror inte att det blir lika roligt som i fjol.

****

Det är inte första gången som Magazinet missar i researcharbetet när det gäller Vindeln-relaterat material. Minns vad detta inlägg från Rebellen resulterade i...

****

Lunkan bjöd på en liten goding till floskel idag:

"Dom ska inte tro att det är dans på gröna skogar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0