4 av 17

Samtidigt som Rebellen upplyser oss andra om att hans helg börjar om en och en halv timme, så kan jag bara konstatera att jag har 13 dagar till min nästa lediga dag. Jag inledde veckan med vissheten att jag skulle jobba 14 dagar i streck, men detta byggdes idag på med tre till, vilket innebär att jag mellan den 18 mars och den 16 arpil endast kommer va ledig tre dagar...

****

Indienresenärerna återvände idag och så fort jag kom in genom dörren så kom krydddofterna emot mig. Kanske lite fördomsfullt, men lika sant för det.

****

Häftiga semifinaler i SSL ikväll. Helt sanslöst att det blir 13 mål i den ena matchen och 15 i den andra. Lagen följdes åt så gott som hela tiden och allt fick avgöras i förlängningen. Naturligtvis vann Täby sin mot AIK, men jag hade gärna sett Pixbo vinna mot Warberg. Nu känns det nog tyvärr som att Warberg avgör på måndag...

****

Naturligtvis har jag mig själv att skylla när jag bara är ledig tre dagar istället för tio...

****

Det första jag gör när jag kliver ur sängen på morgonen är att kolla nattens NHL-resultat. Grymt spännande avslutning, där det krigas om dom sista slutspelsplatserna i båda konferencerna. Jag hoppas verkligen att Caps lyckas kliva över strecket på den östra sidan och att Vancouver lyckas göra samma sak i väst. Förhoppningsvis på bekostnad av Hurricanes respektive Predators...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0