Produktivt värre

Vilodag i Girot idag vilket innebar en hel del tid över till annat. Tid som jag ägnade åt städning (hur kan det finnas så mycket damm på så liten yta?) och en springtur runt ett förlängt broarna. Som ni förstår så upptog detta större delen av dagen. Under kvällen var det möte inför Nationalälvens Dag (18 aug) där vi kanske kommer vara inblandade.

På nytt blev det fiasko när jag skulle se NHL inatt. Jag höll mig vaken i en period innan sömnen tog överhand. Som ni kan läsa på Rebellens blogg så lyckades han bättre. Han somnade först i den tredje perioden. Nu blir det nog inga fler försök att kolla på nattmatcherna, utan jag inriktar mig på kvällsmatcherna på lördag och söndag, förutsatt att båda serierna går till minst fem matcher.

Innebandy-VM ångar vidare nere i Danmark och TV4 har överraskat i sin bevakning av mästerskapet. Två reportage på tre dagar måste ses som en mycket positiv utveckling. Vågar man hoppas på att fyran sänder live från hemma-VM 2009?

Imorrn blir det frisering och sen idrott på skolan (utomhus i regn?). I så fall får jag väl trösta mig med den 4:e etappen i Girot när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0