Härligt regn

Min lediga vecka inleddes med... arbete. Gjorde ett av mina sporadiska inhopp på Renforsskolan, där jag höll koll på två mattelektioner. Lugn på stället eftersom åttorna är på läger och lugnare lär det bli då några nior for till Göteborg ikväll. Mitt nästa gästspel blir på onsdag i idrott, då Chelseajäveln är en av dom som åkt till västkusten.

Tog en kvällspromenad i det härliga regnet. Även om jag rankar soliga och varma sommardagar högst, så är jag ganska förtjust i när det spöregnar. Dels för att det blir så friskt i luften när man är ute och springer/promenerar, men även för att man kan sätta sig i lugn och ro och läsa en bok med en smattrande ljudkuliss utanför.

Fiasko Girots inledning. Har somnat ifrån två raka etapper + Uniteds match mot West Ham igår. Illa. Inatt blir det ett nytt försök att följa NHL. Sist gjorde jag precis som Rebellen, somnade efter första perioden. Som ni ser har jag visst haft en tenden att somna ifrån sportsändningar på TV, men jag hoppas att semin mellan Ottawa och Buffalo inatt ska hålla mig vaken. Sovmorgon imorrn i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0