Hopp eller förtvivlan

Att folk numera är lediga på Nationaldagen (nåja, dom flesta i alla fall), märktes verkligen på jobbet idag. Redan kvart i nio (vi öppnar nio), så hade jag dom första kunderna i butiken och sen rullade det bara på. Korven försvann, folk köpte glass, dricka, olja, godis och allehanda saker. Runt 13.00 hade jag fått i mig lunchen och det var ca en halvtimme innan jag skulle gå hem. Riktigt kul att det hela tiden händer saker, men det skadar ju inte att man hinner plocka fram det man ska försöka sälja.

Väl hemma igen blev det lite tårta och sen några timmar i solen. Det är ju viktigt att ta vara på varje liten chans man får att bättra på sin kommande solbränna. Överlag har eftermiddagen varit rätt slapp, men om en timme väntar ju ytterligare ett fyspass med herrlaget och förhoppningsvis är det lite bättre uppslutning än tidigare.

Sverige-Island ikväll. Usch. Ingen lätt match. Vågar inte tänka på hur det skulle kännas om det inte blir seger...

Stanley Cup kan avgöras inatt. Jag hoppas inte det...


Kommentarer
Postat av: Kriiiz

Men ring mig för fan

2007-06-07 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0