Forsflugorna finns kvar!!

Jo, mycket riktigt så fortsätter forsflugorna att terrorisera. Jag stötte på dom vid ett flertal tillfällen igår när jag sprang broarna och även idag när jag var ute och plågade cykeln. Hur Rebellen helt har kunnat undgå dom har jag svårt att förstå, men med tanke på vilka tider han är ute, så kanske flugorna ligger och sover då.

Sista lediga dagen igen, går på igen imorrn. Som sagt så blev det en cykeltur, lite längre än sist och efter det så bjöd Lungan på fika på jobbet eftersom han fyllde år igår. Mötte upp en fikande Rebellen på bageriet, sen bar det av upp på Hallonvägen, där den idag 39-årige Målisen, bjöd på smörgåstårta. Det känns som att cykelturen var nödvändig för att klara av dagens alla intag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

för mycket komman

2007-06-16 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0