Dom är kvar, men nere för räkning

Det är nästan en vecka sen jag bloggade sist, så här kommer en liten sammanfattning av vad som har hänt sen dess:

- Jag har återigen gått på ledighet. Riktigt skönt med dessa små minisemestrar som ger en försmak av vad som kommer i slutet på nästa månad. För övrigt var det riktigt tätt med innebandyrelaterade människor på jobbet förra veckan.

- Forsflugorna vägrar ge med sig, men jag har kommit på ett sätt att genomleva broarna ändå. Jag sätter en buff, inköpt hos Cykelollson, runt halsen som man kan dra över näsa och mun när man passerar genom dom värsta flugsvärmarna. Det ser säkert lagomt suspekt ut, men det funkar.

- Onsdages fyspass avslutades med fotbollsmatch där klanen Larsson ställdes mot rösen. Rösen, som bestod av mig själv, Rebellen och Levelkillen, vann övertygande en match där det mesta av tiden gick åt till att springa och hämta bollen långt utanför planen.

- Homer har inte bara semester från arbetet utan även från sin blogg, som Toffsens brorsa sommarvikarierar i. Efter en mycket stark inledning tycker jag att han förtjänar en egen blogg, där han inte behöver stå i skuggan av en målvakt.

- Målisen/Fotbollstränaren flydde till Stockholm efter chockförlusten mot Hörnefors i torsdags. 

Varför lyser inte solen när man är ledig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0