Åter i cyberspace

Under de senaste två dygnen har jag varit totalt avskuren från omvärlden och bloggandet, då bredbandet inte funkat. På grund av det missade jag bland annat nyheten om att TV4 Sport tar över innebandysändningarna från SVT till hösten. Det känns som att det finns både bra och dåliga aspekter på det. Fyran ser ut att ha ambitionen att sända matcher varje vecka, på en fast tid och det kommer garanterat att gynna sporten. Och kanalen har tidigare gjort bra ifrån sig när man gett sig ikast med "nya" tv-sporter. Där är damfotbollen ett bra exempel. Det jag däremot är lite orolig för är kommenterandet. Härenstam och Kokocha har satt ribban högt och TV4 har i mitt tycke svårt att få fram bra kommentatorer överlag, men vi får väl avvakta och se hur det blir...

Jag har plöjt Stieg Larssons första under den senaste veckan och jag blev inte besviken. Ruggit bra och förväntningarna är nu höga inför nästa del som är beställd...

Och nu till det alla väntat på: Cykeln är inhandlad och premiärturen genomförd. Det blev 33 km, hemmet - E12:an Hednäs - hemmet. Jäkligt kul, trots stark vind och attacker från forsflugorna vid bron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0